Fontos tudnivalók / Gyakori kérdések
Fontos tudnivalók rendelés, illetve érdeklődés előtt
A webshop és a boltok árukészlete nem egyenlő
A webshop készlet információja azt árulja el, hogy elsősorban külső raktárunkból elérhető-e a termék
Amennyiben valamelyik bolti árukészlet érdekli -mert sürgős a rendelése-, hívja a megfelelő telefonszámot vagy érdeklődjön emailben
A webshop és a boltok nyitva tartása nem egyenlő! (Lásd „Kapcsolat”)
A termékeknél feltüntetett fotó csak illusztráció.
Ne induljon el a termékért, mielőtt értesítenénk Önt!
Webshopunk az alábbi státuszokkal rendelkezik:
Készlet információ: ✔ Raktáron
Készlet információ: ✔ Elérhető
Készlet információ: ✔ 2-3 munkanap
Készlet információ: ✔ 3-14 munkanap
Mit jelent az ✘ Érdeklődjön készlet információ?
A termék nincs raktáron, egyedileg tudjuk csak megmondani mikorra szerezhető be. Kérjük érdeklődjön elérhetőségeink egyikén, vagy rendelje meg webáruházunkban és értesíteni fogjuk a beérkezés várható időpontjáról. Ez lehet pár nap, néhány hét, de kifutó típusoknál előfordulhat, hogy többé nem vásárolható. Ilyen esetben segítünk helyettesítő terméket találni Önnek.
Ha egy terméknél ✔-t látok, azt biztosan megkapom?
Az esetek 99%-ban igen. Termékadatbázisunk naponta többször frissül, de minden igyekezetünk ellenére is előfordulhat, hogy pont Ön előtt foglalták le az utolsó darabot, vagy beszállítónk készlet információja bizonyul tévesnek, illetve több darab esetén csak kevesebb áll rendelkezésünkre (legalábbis a kiírt áron). Minden esetben értesítjük, ha a bármi fennakadás lenne. Nálunk nem kell bizonytalankodnia rendelése állapotával kapcsolatban.
Két teljesen egyforma terméket látok, különböző áron.
Ilyenkor két dolog lehetséges. Vagy véletlenül többször került be a rendszerünkbe egy termék, ilyenkor természetesen az olcsóbbik áron kapja meg, amennyiben mindkettő elérhető. A másik lehetőség, hogy a gyártói azonosító nem egyezik, ez esetben úgy tűnthet duplán került fel a termék, pedig köztük eltérés lehet. Dolgozunk rajta, hogy minden azonosító felkerüljön a termék adatlapjára. Amennyiben bizonytalan, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot.
Egymás után adtam le két megrendelést, összevonhatom?
Igen, természetesen a megrendelések mindaddig összevonhatók, amíg nem kerültek átadásra a futárszolgálatnak. Kérjük, ezirányú kérését jelezze felénk emailben, vagy telefonon.
Mikor kapom meg a csomagomat?
Kérjük olvassa el a Szállítási feltételeket.
Véletlenül kihagytam valamit a rendelésből, hozzáadhatom még, ha már megkaptam a visszaigazoló emailt?
Amennyiben a megrendelését még nem állítottuk össze és nem adtuk át a futrászolgálatnak, akkor van lehetőség a módosításra. Kérjük, hogy ezirányú kérését, kérdését, emailben vagy telefonon jelezze ügyfélszolgálatunkon.
Visszaküldés esetén, hogyan küldjem a csomagot?
Bármilyen oknál fogva is küldi vissza nekünk a terméket, kérjük, hogy mindenképpen csomagolja be, hogy a gyári csomagolása ne sérülhessen. Ezen kívül nagyon fontos, hogy utánvételes/portós csomagot nem tudunk átvenni.
Gyári garanciajegy jár-e a termékhez?
Beszállítónként változó, hogy milyen garancia tartozik majd a termékhez (gyári vagy bolti). Ezt mi is akkor tudjuk meg, ha megérkezett hozzánk az áru.
- Gyári garanciapapír esetén a papíron megadott szerviznek, az ott megadott címre küldheti a meghibásodott terméket.
- Bolti garancia esetén telephelyünkre kell visszajuttatnia a meghibásodott terméket, saját költségén (lásd ÁSZF). Ez esetben nem jár külön papír, az általunk kiállított számla szolgál garanciapapírként.
Meddig tart a garanciális ügyintézés?
Miután a központunkba (Vecsés) beérkezik a hibásnak vélt termék aznap bevizsgáljuk; amennyiben valóban hibás és 3 napon túli vásárlásról van szó, másnap elvisszük a beszállítóhoz/importőrhöz/márkaszervizhez akik a továbbiakban intézkednek. Mi törekszünk arra, hogy 15 napon belül intéződjön a garancia, de sajnos ez kisebb mértékben múlik rajtunk. Minden tőlünk telhetőt megteszünk, hogy a legkevesebb ideig tartson az ügyintézés, de előfordulhat, hogy heteket is kell várni, mire visszakapjuk a javított/csere terméket. Amennyiben módunk van rá, saját raktárról cseréljük a hibás terméket, így Önnek nem kell megvárnia a hosszas garanciális intézkedést, de ezt nem tudjuk minden esetben megtenni.
Meghibásodott a merevlemezem, mi lesz az adataimmal?
Adattároló garanciális javítása esetén az azon található bármi nemű információért cégünk nem vállal felelősséget, az azon található esetleges adatok mentésére és visszaállítására nem áll módunkban garanciális kereteken belül, külön szolgáltatásként megrendelhető melynek díjazása egyedileg kerül megállapításra.
Mit jelent a használt monitoroknál, laptopoknál az "A" és "B" kategória?
Az "A" kategóriás termékek esetében minden funkció 100 százalékosan működik, tökéletes esztétikai állapotban vannak, de láthatóan használt termékek. Monitorok és laptopok esetében maximum három pixelhiba észlelhető, a laptopok töltővel rendelkeznek, akkumulátoraik legalább 30 percig működnek.
A "B" kategóriás termékeknél minden esetben esztétikai okai vannak a "B" kategóriába sorolásnak. Műszakilag kifogástalanok a termékek.
Monitorok: A "B" kategóriás monitoroknál a kijelző foltos és vagy karcos vagy pixelhibás, illetve lehet a borításon is külsérelmi nyom (repedés, törés).
Notebookok: A "B" kategóriás notebookoknál a kijelző lehet foltos és vagy karcos vagy pixelhibás, továbbá a borításon lehetnek külsérelmi nyomok (repedés, törés), 0%-os akkumulátor vagy akkumulátor nélkül esetleg USB port nem működik vagy törött.
Nagy méretű háztartási eszközt is tudok futárszolgálattal rendelni?
Fehéráruk (nagyméretű, sérülékeny háztartási eszközök) és rack szekrények (32U és/vagy 80kg felett) szállítása nem lehetséges, csak személyesen tudjuk átadni vecsési üzletünkben!